مدیرکل امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد منصوب شد

 سیدپرویز فتاح در حکمی، مدیرکل امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد را منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، سیدپرویز فتاح، در حکمی «مهرداد بخشی ایلانی» را به عنوان مدیرکل امور اداری و رفاه کارکنان منصوب کرد.

رئیس کمیته امداد در حکم انتصاب مدیرکل امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد آورده است: با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص، تجربیات ارزنده، به موجب این ابلاغ جناب‌عالی را به مدت دو سال به عنوان مدیرکل امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب می‌نمایم.

نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام (ره) مروج فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی، با حفظ عزت و کرامت انسانی نیازمندان است.

براین اساس انتظار می‌رود با بازشناسی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی، با استفاده بهینه از منابع و اجتناب از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی، با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف عالیه امداد گام‌های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009937

وب گردی

وب گردی