برگزاری جشنواره سراسری هنر، ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج برگزاری جشنواره سراسری هنر وادبیات دینی قرآنی را فراتر از وظیفه و رویدادی در اثبات عقیده و اعتقاد مذهبی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، در دومین جلسه هماهنگی برگزاری بیست و چهارمین جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد کرج برگزار شد دکتر برهانی فر ابراز امیدواری کرد باحضور نیروهای توانمند و باتجربه واحد کرج، امور اجرایی مربوط به این جشنواره سراسری مهم، همچون سایر امور فرهنگی با دقت و درایت انجام و پیگیری شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحدکرج با تاکید بر حضور همه جانبه بخش های مختلف دانشگاهی در این رویداد مهم معنوی و کشوری، ادامه داد: به فضل الهی با همکاری و همگامی تمام بخش ها، جشنواره ای در شأن کلام الهی برگزار گردیده و به عنوان برگ زرین دیگری به افتخارات فرهنگی و معنوی واحد کرج و استان البرز افزوده خواهد شد.

محمدحسن برهانی فر همچنین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز دارای ظرفیت های بسیار بالایی در امور قرآنی است که با دعوت از همیاران فرهنگی، مجموعه های قرآنی و سایر دست اندرکاران این عرصه، امیدواریم این توانمندی به خوبی به تصویر کشیده شود.

در بخش بعدی این جلسه حجت الاسلام والمسلمین اکبری معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرج با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سه حوزه مکاتبات، اقدامات و انتظارات به تشریح روند آماده سازی واحد کرج برای برگزاری بیست و چهارمین جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مسئولین و اعضای اجرایی در 6 کمیته اطلاع رسانی، اسکان، تشریفات و هماهنگی، پشتیبانی، فنی و داوری و بالاخره فرهنگی ساماندهی شده و ابلاغ های خود را دریافت نموده اند؛ گفت: مکاتباتی با سایر سازمان های استان البرز ماننده حوزه هنری و اداره کل تبلیغات و ارشاد اسلامی البرز صورت گرفته است تا علاوه بر پتانسل های دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز از اساتید و متخصصین حوزوی و دانشگاهی استان نیز بهره ببریم.

در ادامه جلسه نیز یعقوب فتحی با اعلام اینکه تحویل آثار جشنواره توسط واحد کرج طبق برنامه زمان بندی شده، از 16 تیرماه سال جاری آغاز می شود با ارائه گزارشی مشروح از ستاد اجرایی جشنواره نکاتی را در خصوص کمیته های تخصصی، زمانبندی جمع آوری آثار، نحوه داوری و دیگر مسائل مرتبط مطرح نمود.

در ادامه روند هماهنگی مسئولین اعضای کمیته های اجرایی، تشریح و به بحث گذاشته شد.

مراسم تقدیر از آثار برتر بیست و چهارمین جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی بناست در مهرماه امسال به میزبانی واحد کرج برگزار شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009988

وب گردی

وب گردی