تحصیل استعداد‌های درخشان در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی/ با مشارکت واحدهای مازندران در لیگ  برتر کشتی شرکت می‌کنیم

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با برگزاری مسابقات درون‌دانشگاهی مشخص شد استعداد‌های درخشان در دانشگاه آزاد اسلامی درحال تحصیل هستند.

کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مسابقات درون‌دانشگاهی کشتی پهلوانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر گفت: مسابقات کشوری درون‌دانشگاهی جام ولایت به مناسبت هفته کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای در سطح بالایی برگزار شد و مسابقات در قالب 13 تیم و 90 شرکت کننده برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری این مسابقات مشخص شد استعداد‌های درخشانی در دانشگاه آزاد اسلامی درحال تحصیل هستند. میزبانی واحد قائمشهر بسیار خوب بود و مسابقات بدون هیچ مشکلی برگزار شد و دومین دوره جام ولایت در این دانشگاه با یادبود شهید مدافع حرم و دانشجوی دانشگاه آزاد محمد بلباسی به پایان رسید.

جوانمرد تصریح کرد: جوانان بسیار خوب و مستعدی در این مسابقات شرکت کردند و در حد تیم ملی ظاهر شدند و باید به جوانان‌مان در عرصه ورزش بیشتر اعتماد کنیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به استعدادیابی از دانش آموزان سما خاطرنشان کرد: با همکاری و پشتیبانی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی مراحل استعدادیابی دانش آموزان سما در حال پیگیری‌ست و نتایج حضور ورزشکاران را در تیم‌های ورزشی خواهیم دید.

وی عنوان کرد: پس از اخذ مجوز از دکتر محمد مهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی در وزنه‌برداری و کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات لیگ برتر اعلام آمادگی کرده و همچنین قرار است با واحد های استان مازندران در کشتی آزاد مشارکت داشته باشیم.

جوانمرد تاکید کرد: مراحل اولیه تشکیل تیم های جدید را پشت سرگذاشتیم و پس از تامین بودجه، تیم کشتی و وزنه‌برداری برای جذب ورزشکاران وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009992

وب گردی

وب گردی