کمبود نیرو و تجهیزات،مهمترین مشکل دادستانی

دادستان تهران کمبود نیروی انسانی و تجهیزات اداری را از مشکلات عمده دادسرای تهران برشمرد و گفت: این مشکلات سبب نمی‌شود که ما در وظیفه قضایی خود کوتاهی کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی القاصی مهر در جریان بازدید از دادسرای ناحیه 14 محلاتی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده از سوی قضات و کارکنان این دادسرا، با برخی از مراجعان از نزدیک دیدار و ضمن استماع درخواست‌های آن‌ها، دستورات لازم را صادر کرد.

وی در ادامه نشست با کارکنان قضایی و اداری این دادسرا، کمبود نیروی انسانی و تجهیزات اداری را از مشکلات عمده دادسرای تهران برشمرد و افزود: این مشکلات سبب نمی‌شود که ما در وظیفه قضایی خود کوتاهی کنیم.

دادستان تهران، قوه قضاییه را مأمن و پناهگاه مردم خواند و افزود: ما باید به فکر حل مشکل مراجعه کنندگان باشیم که آن بستگی به ایمان و ترس ما در پیشگاه خداوند دارد.

القاصی با اشاره به محورهای سخنرانی رهبری در هفته قوه قضاییه گفت: تصویر جامعه از قوه قضاییه باید تصویری از عدالت و اعتماد باشد و این تصویرسازی عمدتاً در دادسرا رقم می‌خورد.

دادستان تهران در پایان نظارت بر عملکرد ضابطان را یکی از وظایف مهم قضات خواند و ضابطان را موظف به پاسخگویی و اعلام گزارش به مراجع قضایی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010008

وب گردی

وب گردی