بررسی قانون و آیین‌نامه اجرایی پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی

نشست علمی بررسی قانون و آیین‌نامه اجرایی پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی روز شنبه 22 تیرماه سال 98 برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گروه حقوق و اخلاق علم و فناوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، نشست علمی با موضوع بررسی قانون و آیین نامه‌ی اجرایی پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه‌ی آثار علمی را با حضور استادان و صاحب‌نظران این حوزه روز شنبه 22 تیرماه 98 برگزار می‌کند.

علی محمد فلاح‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و دبیر کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری ریاست جمهوری، حسن وکیلیان عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و مدیرکل لوایح تنقیح قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، غلامرضا ذاکر صالحی عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و زهرا شاکری، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران از جمله استادان و صاحب‌نظرانی هستند که در موضوع مورد نظر، دارای تخصص و تألیفات علمی هستند و در جلسات تصویب قانون و آیین‌نامه مزبور نقش آفرینی کرده‌اند.

صاحب‌نظران، اندیشمندان و علاقه‌مندان به موضوع می‌توانند برای بحث و تبادل نظر در این خصوص در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور حضور پیدا کنند. به شرکت‌کنندگان در نشست، گواهی حضور اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010032

وب گردی

وب گردی