قدردانی هنرمندان و مدیران تماشاخانه های خصوصی از اجرای طرح انضباط شهری پیرامون تئاتر شهر

اجرای طرح انضباط شهری در منطقه 11 محدوده چهارراه ولی عصر (عج) و پیرامون تئاتر شهر که بازگشت امنیت و آرامش را در این محدوده به همراه داشته است؛ موجب شد تا هنرمندان و مدیران تماشاخانه ها از اجرای این طرح تقدیر کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، در پی اجرای طرح انضباط شهری که با توجه درخواست های مکرر شهروندان ، اصناف و هنرمندان مبنی بر وجود نا امنی ، سد معبر و بروز انواع ناهنجاری های اجتماعی در پیرامون تئاتر شهر و چهارراه ولی عصر در حال انجام است ؛ بازخوردهای مثبتی توسط مدیران تماشاخانه های خصوصی داشته است .

بر اساس این گزارش حسن جودکی مشاور مجموعه تئاتر مستقل که در خیابان حافظ و پهنه رودکی قرار دارد از اجرای طرح انضباط شهری در محدوده تئاتر شهر قدردانی کرد و خواستار تداوم اجرای این طرح شد.

همچنین سعید صباحی مدیر تشریفات و اجرایی تئاتر شهرزاد در این باره گفت: اقدام مدیریت شهری برای اجرای طرح انضباط شهری آرامش را به خیابان ولی عصر و تئاتر شهر بازگردانده و کار بسیار خوبی بود.

مدیر تماشاخانه نوفل لوشاتو نیز برقراری امنیت در این محدوده را اقدامی ارزشمند دانست که نشان دهنده احترام مدیریت شهری به فضای فرهنگ و هنر است.

داود نامور ادامه داد: آرامش به تئاتر شهر برگشته است به شرط این که مداوم باشد ودستفروشان برای بساط گستری مجدد شهرداری را تحت فشار نگذارند .

وی افزود: این اقدام بسیار کار مفیدی است برای تئتر شهر که چشم شهر تهران است و هنرمندان نیز از اجرای این طرح استقبال می کنند؛ به دلیل این که به جایگاه فرهنگی هنری احترام گذاشته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010063

وب گردی

وب گردی