شکاری: با پرسپولیس به توافق رسیدم

مهاجم تیم فوتبال امید ایران با بیان اینکه پرسپولیس قرار است این بازیکن را از روبین کازان خریداری کند، گفت: با مسئولان پرسپولیس به توافق رسیدم و امیدوارم ظرف دو روز آینده انتقالم قطعی شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا شکاری با اشاره به بحث حضورش در پرسپولیس گفت: با مسئولان پرسپولیس صحبت کردیم. ما شرایط خودمان را گفتیم و مسئولان باشگاه هم شرایط را شرح دادند و طی یکی دو روز آینده امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

وی در مورد شرایط قراردادش با روبین کازان روسیه افزود: من با روبین کازان قرارداد دارم اما مبلغ جدایی من زیاد بالا نیست و قرار است به صورت قطعی به پرسپولیس بیایم.

مهاجم تیم فوتبال امید ایران گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد که در این تیم حضور داشته باشد. با مسئولان پرسپولیس به توافق رسیدم و امیدوارم طی یکی دو روز آینده بحث حضورم در این تیم نهایی شود.

شکاری در پایان در مورد ادعای مدیرعامل ذوب آهن که عنوان کرده بود جذب شکاری برای پرسپولیس تبعات دارد گفت: این موضوع اصلاً بحث مهمی نیست که من بخواهم در مورد آن صحبت کنم. مسئولان پرسپولیس هم بررسی های لازم را انجام دادند و مشکلی در مورد این مساله وجود ندارد.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1010070

وب گردی

وب گردی