راهیابی تیم بسکتبال واحد اهر به مسابقات  سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد 

تیم بسکتبال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر  با غلبه بر تیم واحد تبریز مقام  قهرمانی مسابقات استانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سلیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در خصوص مسابقات بسکتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: این مسابقات که با شرکت تیم های واحد های دانشگاهی استان برگزار شد تیم واحد اهر با غلبه بر تیم قدر بسکتبال دانشجویی واحد تبریز مقام قهرمانی این دوره از مسابقات به خود اختصاص داد.

سلیمی افزود: با کسب قهرمانی این دوره از مسابقات استانی، تیم واحد اهر به مسابقات سراسری بسکتبال دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور راه یافت.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دومین واحد بزرگ دانشگاهی و بزرگترین دانشگاه منطقه ارسباران در بین مراکز آموزشی دولتی وغیر دولتی می باشد که دارای رشته کاردانی تربیت بدنی ،کارشناسی ناپیوسته تربیت بدنی ،کارشناسی پیوسته علوم زیستی و کارشناسی ارشد تربیت بدنی با گرایش بازار یابی ورزشی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه واحد اهر دارای سالنهای ویژه و منحصر بفرد با امکانات و تجهیزات و آزمایشگاه است اظهار کرد: که هم اکنون بیش از یکصد نفر دانشجو در این رشته مشغول تحصیل بوده و بالغ بر دویست نفر نیز فارغ التحصیل شده اند که جمعی از قهرمانان رشته های ورزشی از جمله بسکتبال، کشتی، تکواندو، سرکل کبدی، اسکیت در سطح ملی هم اکنون در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

وی یاد آور شد: درجهت تشویق علاقمندان برای تحصیل در رشته تربیت بدنی تمهیدات ویژه ای برای سالتحصیلی جدید از جمله کاهش بیست درصدی شهریه و استفاده رایگان از آزمایشگاه وسالن های ورزشی و وام دانشجویی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010073

وب گردی

وب گردی