برگزاری کارگاه آموزش حسابداری ویژه بازارکار در آموزشکده سما یزد

کارگاه 10 روزه آموزش حسابداری ویژه بازار کار در آموزشکده سما یزد برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی یزد، محمدرضا احمدزاده رئیس آموزشکده سما و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاداسلامی استان یزد گفت: در دوره ای جامع و طی ده روز، تمام نکات تخصصی و لازم برای ورود دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری به بازار کار و کسب جایگاه شغلی مطلوب بیان می شود.

وی گفت: طیف گسترده فعالیت‌های مربوط به علوم حسابداری باعث شده تا این مهارت به عنوان یکی از مشاغل پر درآمد و همیشگی بازار کار باشد و افراد دارای این تخصص بتوانند گزینه‌های بیشتری جهت بازار کار در اختیار داشته باشند و در این راستا و با هدف آشنایی مخاطبین با مهارت‌های کاربردی حسابداری، مدرسه اشتغال آموزشکده سمادانشگاه آزاد اسلامی یزد در نظر دارد اولین دوره کاربردی ” حسابداری، ویژه بازار کار ” را برگزار نماید.

احمدزاده گفت: با توجه به اینکه مدیران شرکت های معتبر برای استخدام افراد مورد نیاز، فقط به تجربه و تخصص آنها توجه خواهند کرد، این مهم را ما به شرکت کنندگان در این کارگاه هدیه خواهیم نمود. یکی از اهداف والای مدرسه اشتغال آموزشکده سما یزد برگزاری این قبیل دوره ها با مشارکت بخش خصوصی و با بهره گیری ازاساتد مجرب دانشگاهی استان است که خروجی بازار کار را به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است مدرسه اشتغال آموزشکده سما حدود دوماه بررسی و تحقیق جهت تدوین سرفصل مورد نیاز این دوره را انجام داده است که شامل دو بخش مهارت عمومی و تخصصی است و در پایان 7 نفر از اعضای شرکت کننده برتر را جذب بازار کار می کند.

این دوره کارگاهی از روز دو شنبه 17 تیرماه سال جاری وبه مدت 10 روز وبه مدت 40 ساعت در سالن آمفی تئاتر سلطانی دانشگاه آزاداسلامی یزد برگزار می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1010074

وب گردی

وب گردی