جمع آوری  168 میلیارد تومان فطریه  تا امروز

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: امسال توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و خیریه‌های زیرمجموعه کمیته تاکنون 168 میلیارد تومان فطریه جمع‌آ‌وری و بدست محرومان رساند‌ه‌ شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا عسگریان، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، درباره میزان فطریه جمع‌آوری شده در سال 98 اظهار داشت: در حال حاضر ثبت فطریه توسط کمیته امداد و مراکز وابسته به امداد شامل مراکز نیکوکاری و خیریه‌های دارای مجوز انجام می‌شود.

وی گفت: تقریبا ۴ماه بررسی میزان دقیق فطریه جمع‌آوری شده در کل کشور زمان می‌برد و آنچه که به عنوان فطریه توسط کمیته امداد مراکز نیکوکاری و خیره‌ها جمع‌آوری می‌شود بلافاصله در همان روز یا حداکثر روز بعد به دست محرومان خواهد رسید؛ چرا که امانتی است که به کمیته امداد واگذار شده است و ما نیز باید بلافاصله آن را توزیع کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: علت آنکه اعلام فطریه جمع‌آوری شده طولانی شده است بررسی صورت‌جلسه‌های فطریه‌های توزیع شده است چرا که ما باید از ابتدا این صورت جلسه‌ها را بررسی کنیم سپس آن را رسماً اعلام کنیم.

تاکنون فطریه جمع‌آوری شده در کل کشور از 168 میلیارد تومان عبور کرده است و امیدواریم این مبلغ از 200 میلیارد تومان نیز عبور کند

وی گفت: تاکنون فطریه جمع‌آوری شده در کل کشور از 168 میلیارد تومان عبور کرده است و امیدواریم این مبلغ از 200 میلیارد تومان نیز عبور کند. امسال مردم اطمینان خوبی برای جمع‌آوری فطریه توسط کمیته امداد داشتند و پاسخ ما به این اطمینان نیز آن است که فطریه را بلافاصله بدست محرومین رساندیم.

عسگریان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه فطریه‌ها به چه میزان و چگونه به خانواده‌های مستحق پرداخت می‌شود، گفت: تمام سعی‌مان را می‌کنیم که فطریه در همان محل و منطقه‌ای که جمع‌آوری شده هزینه شود و تاکنون بیش از 90 درصد فطریه‌ها در همان محل به خانواده‌هایی داده شد که شدت فقر آنها بیشتر است و فطریه باید به دست افرادی برسد که بیشترین محرومیت را دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010085

وب گردی

وب گردی