ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی/ محور مرزن‌آباد به تهران از ساعت 19 یک‌طرفه می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محور کرج چالوس هم از ساعت 15 تردد تمامی وسایل نقلیه از جنوب به شمال ممنوع است و از ساعت 19 از سمت مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز،سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره آخرین وضعیت جاده‌ای کشور،‌گفت: مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ چالوس محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله از کیلومتر 2 تا 8 ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد:‌ مسیر شمال به جنوب چالوس به کرج محدوده آدران ترافیک سنگین گزارش شده و در طول محور، ترافیک پرحجم و روان است.

سرهنگ رحمانی گفت: محور کرج چالوس هم از ساعت 15 تردد تمامی وسایل نقلیه از جنوب به شمال ممنوع است و از ساعت 19 از سمت مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی چلاو سنگین است.

به گفته سرهنگ رحمانی در مسیر شمال به جنوب محور هراز تونل شماره یک ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: آزادراه کرج به قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری پل فردیس، کرج به سمت تهران محدوده مهرشهر و گرمدره نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک در محور قدیم بومهن به تهران محدوده پلیس‌راه جاجرود نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: همچنین در محدوده قم به تهران ترافیک پرحجم گزارش شده و سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010123

وب گردی

وب گردی