برگزاری کلاس‌‌‌‌‌‌های ضیافت تابستانه ویژه فرزندان اعضای هیئت علمی و کارمندان واحد دزفول

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: کلاس‌های ضیافت تابستانه با هدف غنی‌سازی بخشی از اوقات فراغت کودکان اعضای هیئت علمی و کارمندان واحد دزفول در حال برگزاری است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول درباره برگزاری کلاس‌های ضیافت تابستانه ویژه فرزندان اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار کرد: کلاس‌های فرهنگی، ورزشی و سرگرمی ویژه فرزندان هفت تا ۱۲ سال کارکنان این واحد دانشگاهی در فصل تابستان در حال برگزاری است.

وی افزود: در آغاز این طرح ابتدا گردهمایی فرزندان کارکنان برگزار شد که در آن به ارزیابی و سنجش توانایی‌های عمومی، عملی و سنجش قد، وزن چربی زیرپوست برای فرزندان پرسنل انجام تا طبق این آیتم‌ها بتوان کلاس‌های ورزشی، فرهنگی و هنری را با کیفیت بیشتری برگزار کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: این کلاس‌های آموزشی برای نخستین بار با تلاش‌های حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی و با هدف غنی‌سازی بخشی از اوقات فراغت کودکان خانواده‌های دانشگاه و نیز آموزش هنرهای مورد علاقه این گروه سنی هماهنگ شده است که از یکم تیر جاری آغاز و تا ۲۰ شهریور ۹۸ ادامه دارد.

افروس افزود: با توجه به نفوذ وسایل ارتباط‌جمعی مثل تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و اینترنت و نقش مؤثر این ابزار در پرکردن اوقات فراغت و تربیت و شکل‌گیری شخصیت کودکان که یکی از دغدغه‌های اصلی والدین است، ما را بر آن داشت تا با برگزاری دوره‌هایی از جمله خلاقیت، بازی‌های گروهی و ورزشی، بازی‌های فکری، آموزش قرآن، نقاشی و آموزش کار با رایانه و... به توان کودکان این رده سنی را بیشتر به سمت کارهای گروهی و اجتماعی سوق دهیم.

وی درباره امنیت فضای آموزشی این کلاس‌ها، اظهار کرد: تلاش شده تا این کلاس‌ها در نهایت آرامش و امنیت فیزیکی و روانی و با حضور بهترین و مجرب‌ترین مدرسان و مربیان این واحد دانشگاهی و بدون هزینه برگزار شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول کلاس‌های رباتیک، خطاطی، نقاشی و برنامه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های ضیافت تابستانه معرفی و تصریح کرد: کلاس‌ها از یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت هفت صبح تا ۱۳ در مجتمع ورزشی امام علی(علیه‌السلام) واقع در پردیس آموزشی و پژوهشی شهید سوداگر این واحد دانشگاهی برگزار می‌شوند.

افروس گفت: با توجه به ارزیابی و موفقیت این طرح تاکنون، قرار است در راستای درآمدهای غیرشهریه‌ای این دوره‌ها برای برخی سازمان‌ها و عموم شهروندان برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010128

وب گردی

وب گردی