راهکارهای تعامل موثرتر دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولین استان البرز بررسی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با عضو و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر کرج در دفتر ریاست واحد کرج دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، در پی اجرای سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در گسترش همکاری با سازمان‌ها و ادارات این استان، محمدحسن برهانی فر و رحیم خستو عضو و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر کرج به بحث و بررسی راهکارهای تعامل موثرتر سازمانها و ارگان های استانی و شهری با دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند.

رئیس واحد کرج با تاکید بر رویکرد این دانشگاه در تعامل جدی و بیشتر با ارگان ها و سازمان های شهر کرج و استان البرز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را به عنوان یکی از سازمان های بسیار تاثیرگذار در این شهر مطرح نمود.

وی با برشمردن برخی از توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، به ارائه گوشه ای از انتظارات این دانشگاه از مسئولین شهری پرداخت و پیشنهاداتی را در خصوص تعامل بیشتر با مسئولین شهری مطرح کرد.

در ادامه خستو عضو شورای شهر کرج که عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج است، با تایید میزان اثرگذاری دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز و شهرستان کرج بویژه بر نسل جوان و خانواده های آنان، این دانشگاه را عضوی فعال در فرهنگ سازی، پرورش استعدادها و آینده سازان استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری های دلسوزانه مسئولین این امر بیش از پیش در استان البرز بویژه شهرستان کرج حاصل شود.

در ادامه برخی از مسائل موجود دانشگاه که مشکلاتی را برای دانشجویان، کارکنان و استادان این دانشگاه ایجاد کرده مطرح شد و پس از بررسی های به عمل آمده مقرر شد جلساتی با سایر اعضای شورای شهر، شهردار کرج و مسئولین ذیربط در این خصوص ترتیب داده شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1010190

وب گردی

وب گردی