اعتراض به عدم دعوت نماینده بسیج دانشجویی به جلسات شورای فرهنگی

بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در اعتراض به عدم دعوتنماینده این تشکل به جلسات شورای فرهنگی بیانیه‌ای خطاب به رئیس دانشکده منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در بیانیه‌ای خطاب به رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی نسبت به عدم دعوت از بسیج دانشجویی به شورای فرهنگی این دانشکده اعتراض کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده‌ است: از آن‌جایی که طی دو سال اخیر در دعوت از نماینده تشکل بسیج دانشجویی در جلسه شورای فرهنگی از سوی شما و هیئت رئیسه شورا اهمال صورت گرفته و در جلسه آخر این شورا نیز هیچ دعوتی مبنی بر درخواست حضور نماینده بسیج واصل نشده‌است‌. با توجه به آیین‌نامه شورای فرهنگی دانشگاه‌ها، مبنی بر لزوم دعوت از بسیج به عنوان عضو ثابت جلسه، از شما خواستاریم با توجه به آنکه سابقا تذکرات پیوسته به اعضای هیئت رئیه منتقل شده، تا قبل از جلسه‌ بعدی طی نامه‌ای رسمی، کتبا ضمن ارائه توضیح به واسطه‌ قصور در انجام وظایف خود، برنامه‌ جلسه‌ آتی را مشخص و ارسال نمایید؛ در غیر اینصورت متقابلاً اقدامات بازدارنده در واکنش به این حرکت در دستور کار قرار می‌گیرد. انشاءالله ازین پس این روند بصورت منظم پیگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010238

وب گردی

وب گردی