برگزاری نمایشگاه در حاشیه گردهمایی شرکت­‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، گفت: ۱۰۰ شرکت دانش­ بنیان و استارت‌آپ محصولات خود را در نمایشگاه گردهمایی شرکت­ های دانش­ بنیان و استارت‌آپ­‌های حوزه فضایی، واقع در محل صندوق نوآوری و شکوفایی به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مرضیه شاوردی، مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در گفت­گو با برنامه رادیویی «کوبه»، در خصوص گردهمایی شرکت­ های دانش ­بنیان و استارت‌آپ­ های حوزه فضایی، عنوان کرد: این گردهمایی به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با همکاری سازمان فضایی ایران و پژوهشگاه فضایی ایران برگزار می­شود.

وی ادامه داد: گردهمایی شرکت­ های دانش ­بنیان و استارت‌آپ­ های حوزه فضایی از ۱۶ تا ۱۸ تیر ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد. در این گردهمایی چند رویداد برای ارائه نیازهای فناورانه سازمان سازمان فضایی، پژوهشگاه فضایی، هلال احمر، سازمان محیط زیست و سازمان منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می­شود.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، افزود: رویداد دیگر در خصوص خدمات مکان­ محور شهری است که با همکاری شهرداری تهران در این گردهمایی، برگزار خواهد شد. علاوه بر این کارگاه­های آموزشی متنوع، پنل بررسی فرصت­ها و نیز نشست انتقال تجربه بین شرکت‌های دانش‌بنیان در این گردهمایی برگزار می­ شود.

شاوردی با اشاره به اهمیت این گردهمایی گفت: از جمله افراد حاضر در گردهمایی شرکت­ های دانش ­بنیان و استارت‌آپ­ های حوزه فضایی می­ توان به رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، رئیس سازمان فضایی ایران و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اشاره کرد.

وی در پایان اظهار داشت: پیش از شروع این رویداد سه روزه، صندوق نوآوری و شکوفایی علاوه بر دعوت از صندوق­های پژوهش و فناوری، لیستی از ۱۸۰ شرکت دانش ­بنیان و استارت‌آپ فعال در این حوزه تهیه کرده است و از این بین قرار است ۱۰۰ شرکت دانش ­بنیان و استارت‌آپ، محصولات خود را در نمایشگاه این گردهمایی واقع در محل صندوق نوآوری و شکوفایی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010263

وب گردی

وب گردی