مأموریت واحدهای استان سمنان در طرح پایش، بررسی موضوعات مرتبط با کویر است

رئیس دانشگاه آزاد استان سمنان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بهره‌گیری از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به بررسی موضوعات مرتبط با پدیده کویر در مباحث صنعتی، تجاری، اقتصادی، گردشگری، انرژی، فرهنگی و اجتماعی خواهد پرداخت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان عبدالله خالصی دوست در جلسه سیاست‌گذاری طرح پایش استان سمنان که با حضور محمدعلی اکبری رئیس دبیرخانه پایش دانشگاه آزاد اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان و معاونان پژوهشی واحدهای دانشگاهی این استان برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه آزاد به‌عنوان یک شبکه گسترده در سراسر کشور از لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات، تشکیلات و امکاناتی که دارد در خدمت آحاد جامعه قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: اعتقاد مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بر این است که این تجهیزات و منابع انسانی که در اختیار این دانشگاه متعلق به مردم است و باید در خدمت مجموعه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی با یادآوری تشکیل قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی و مشارکت در رفع مشکلات هم‌وطنان در حوادث اخیر از جمله حادثه سیل در استان‌های شمالی و جنوبی و مشارکت در طرح ملی کنترل فشارخون تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی درباره مسائل اجتماعی کشور احساس وظیفه می‌کند. این تشکیلات متعلق به مردم است و باید در خدمت مردم و نظام باشد.

خالصی دوست با تاکید بر اینکه هدف ما انتفاعی نیست خاطرنشان کرد: هدف ما این است که با تامین هزینه‌ها، مشکلات جامعه را حل و مسیر را برای توسعه هموار کنیم. بر همین اساس در طی سال‌های گذشته دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل چابکی ساختاری، توانسته متناسب با نیاز جامعه حرکت کند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اساس کار در طرح پایش هدفمندسازی پژوهش و شناسایی و ارائه راه حل برای معضلات کشور بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه‌ای است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در موضوع کویر به‌عنوان محور شناخته شده و به کمک امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به بررسی موضوعات مرتبط با پدیده کویر در مباحث صنعتی، تجاری، اقتصادی، گردشگری، انرژی، فرهنگی و اجتماعی خواهد پرداخت.

وی با اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای حل مشکلات دستگاه‌های اجرایی اعم از ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی تصریح کرد: این دانشگاه آمادگی دارد با شناسایی مشکلات سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی چالش‌ها را تبدیل به مسئله کرده و با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و بسیج امکانات خود در سراسر کشور راه حل برون رفت از مشکلات و رفع موانع را ارائه کند.

در ادامه این جلسه محمدعلی اکبری رئیس دبیرخانه پایش دانشگاه آزاد اسلامی و سرهنگ عبدالله حسنی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان در سخنان کوتاهی به ارائه نقطه نظرات خود در چارچوب طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی پرداخته و بر اجرای دقیق این طرح بر اساس نیازهای جامعه تاکید کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1010271

وب گردی

وب گردی