برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته پرستاری در واحد خرم آباد

جشن دانش آموختگی اولین دوره دانشجویان رشته پرستاری واحد خرم آباد همزمان با دهه کرامت در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، سیامک بهاروند دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته پرستاری ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، با تبریک دانش آموختگی دانشجویان رشته پرستاری گفت: برگزاری این جشن به این معنا نیست که دانشجویان از درس و کسب علم فارغ شده اند چرا که علم آموزی هیچگاه پایانی ندارد.

بهاروند با تشکر از همه کسانی که در کسب مجوز و راه اندازی رشته پرستاری در واحد خرم آباد زحمت کشید ه اند به ویژه فریبا امینی مدیر گروه خدوم و دلسوز این رشته خطاب به دانشجویان دانش آموخته رشته پرستاری گفت: شما در مسیری پای نهاده اید که مسیری بسیار حساس و خطیر است زیرا با سلامت مردم جامعه سر و کار خواهید داشت و با این انتخاب و خدمت به مردم راهی برای نزدیکی به خدای بزرگ یافته اید که امید وارم در این مسیر موفق باشید.

در ادامه این مراسم فیروز امیری رئیس دانشکده علوم پایه واحد خرم آباد نیز گزارشی از عملکرد این دانشکده و گروه پرستاری این دانشکده ارائه نمود و گفت: در همین راستا مراحل نهایی
تاسیس و راه اندازی سه کارشناسی تکنولوژی اتاق عمل، کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت و کارشناسی تکنولوژی فوریت های پزشکی در سازمان مرکزی طی شده و منتظر تائید نهایی وزارت بهداشت هستیم و امیدواریم به زودی شاهد پذیرش دانشجو در این سه رشته در واحد خرم آباد باشیم.

دیگر سخنران این جلسه حجت الاسلام متقی نیا امام جمعه موقت شهرستان و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان نیز با تبریک دهه کرامت و دانش آموختگی دانشجویان رشته پرستاری گفت: دانش آموختگی واژه کامل تری برای این جشن است زیرا چرخه آموزش علم ادامه دارد و فراغت از تحصیل معنا ندارد.

وی افزود: رسیدن به موفقیت زمینه هایی دارد که پس از لطف خدای بزرگ و ایثار شهدایی که فضای امنی برای ما ایجاد کرده اند ، افرادی هستند که برای رسیدن شما به این مرحله زحمت کشیده اند که بایستی از آنها قدر دانی کرد.

این مراسم با اجرای نمایش طنز گروه نمایشی نیمرخ و قرائت سوگند نامه پرستاری توسط دانش آموخته رشته پرستاری به اتمام رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1010273

وب گردی

وب گردی