دانش آموزان سما دانشگاه آزاد اسلامی در عمل به قرآن کوشا باشند

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانش آموزان سما در عمل به قرآن کوشا باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره کشوری طرح قدس با حضور دکتر علیرضا منظری توکلی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی امروز در دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی برگزار شد.

منظری توکلی در این مراسم با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، خطاب به دانش آموزان منتخب قرآنی، گفت: برای اینکه به قرآن نزدیک شویم و از آن بهره ببریم، باید دستورات قرآن را رعایت کنیم.

وی با اشاره به آیه 98 سوره نحل تصریح کر: با حواس جمع قرآن بخوانید و در هنگام قرائت قرآن از شر شیطان به خدا پناه برده تا این کتاب آسمانی اثر مثبتی بر روی شما داشته باشد.

منظری توکلی با تأکید بر اینکه با تمام وجود به قرآن گوش فرا دهید، اظهار داشت: دانش آموزان سما دانشگاه آزاد اسلامی در قرائت صحیح قرآن، فهم و عمل به قرآن کوشا باشند و به پدر و مادر خود احترام بگذارند تا اثرات مثبت آن را در زندگی خود ببینید.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانش آموزان قرآنی باعث افتخار مسئولان سما دانشگاه آزاد اسلامی هستند که امیدوارم در پناه خداوند سالم و شاد باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010303

وب گردی

وب گردی