شما هم امشب میهمان برنامه کوچه‌های تهران در پارک دانشجو هستید

از سوی شهرداری منطقه 11 برنامه «کوچه های تهران» امشب در بوستان دانشجو با حضور شهروندان و چهره‌‌های شاخص و فرهیخته علمی ، ورزشی و... با هدف آگاهی بیشتر مردم نسبت به شورایاری، معرفی مکان‌های شاخص گردشگری و ویژه‌برنامه شناخت شهید قدمی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان و با هدف ارتقای مشارکت شهروندان در امور شهر برنامه فرهنگی کوچه های تهران با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی و مرکز ارتباطات شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

رشیدی افزود: در برنامه فرهنگی کوچه های تهران که همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات برگزار می شود؛ علاوه بر اجرای برنامه هایی با هدف شناخت بیشتر مردم و معرفی فعالیت های شورایاران، معرفی و شناخت شهید علیرضا قدمی ، معرفی مکان های شاخص گردشگری طهران قدیم و تجلیل از چهره های شاخص و فرهیخته علمی ، ورزشی، هنری و ... محله های مرکزی شهر تهران برگزار خواهد شد.

وی گفت: در برنامه کوچه های تهران با توجه به اهمیت حضور افراد محلی برای ارتقای کیفیت زندگی مردم و رفع مشکلات شهری در سطح محله ها، فعالیت های شورایاران در سنوات گذشته، مشارکت آنان با مدیران شهری در اجرای پروژه های شهری و ... به شهروندان معرفی خواهد شد.

رشیدی همچنین در خصوص دیگر برنامه های کوچه تهران عنوان کرد: بیان زندگی شهید قدمی در کوچه ها ، محله ، خانه ،مدرسه و ... که از جامعه فرهنگیان منطقه 11 بوده به عنوان الگویی برای جوانان امروز می تواند حائز اهمیت باشد که در برنامه امروز کوچه های تهران به این موضوع نیز پرداخته ایم.

به گفته رشیدی معرفی مکان های شاخص گردشگری و تفریحی در بخش مرکزی شهر تهران ، ابنیه تاریخی ، موزه ها و مکان رویدادها از دیگر برنامه های کوچه های تهران د بوستان دانشجو است که برای پخش در شبکه 5 تلویزیون آماده خواهد شد.

گفتنی است؛برنامه فرهنگی کوچه های تهران روز یکشنبه 16تیر ماه ساعت 19 در خیابان انقلاب_ چهارراه ولی عصر (عج) – بوستان دانشجو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010311

وب گردی

وب گردی