بازدید دکتر طهرانچی از شهرک گلخانه‌ای فرهیختگان واحد گرگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از شهرک گلخانه‌ای فرهیختگان واحد گرگان بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان گلستان، با حضور در شهرک گلخانه‌ای فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، از بخش های مختلف این شهرک بازدید کرد.

دکتر طهرانچی در این بازدید، از بخش های مختلف این مجتمع 5/5 هکتاری ازجمله بخش تحقیق و توسعه (R&D)، گلخانه بذرگیری آدونیوم، بخش دانشجویان دکتری و... بازدید به عمل آورد.

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، دکتر سعید آزادیان دستیار ویژه رئیس دانشگاه، دکتر محمدعلی باغستانی مجری طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه و دکتر سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، دکتر طهرانچی را در این بازدید همراهی کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیش از ظهر امروز و در بدو ورود به گرگان، با حضور در مزار شهدای امامزاده عبدالله این شهرستان، با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام رفیع شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.

حضور در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، بازدید از دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، بازدید از واحد علی‌آباد کتول، دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و بازدید از واحد قائمشهر از دیگر برنامه‌های سفر دوروزه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان های گلستان و مازندران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010313

وب گردی

وب گردی