نانوفناوری به پاک‌کننده‌های صنعتی راه یافت

یکی از شرکت‌های فناور داخلی با تکیه به دانش فنی ،نانو پاک‌کننده‌هایی را با کیفیت و فرمولاسیونی منحصر به فرد تولید و تجاری سازی کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، یک شرکت فناور با تحقیق و پژوهش در حوزه تولید شوینده‌ها و مواد بهداشتی، توانسته است محصولاتی رقابتی و کارآمد با ویژگی‌های قدرت‌گرفته از نانوفناوری را تولید و روانه بازار تجاری کند.

به گفته مهدی رشیدی مدیرعامل شرکت راکسی، جمعی از متخصصان داخلی پاک کننده‌های بدون نیاز به آب را بر پایه فرمولاسیون گیاهی و با فناوری داخلی تولید کرده‌اند که در حوزه‌های گوناگون از مصارف صنعتی تا خانگی کاربرد دارد.

این فعال فناور، گیاه‌پایه بودن و سازگاری با محیط زیست را از ویژگی‌های این شوینده‌ها عنوان کرد و گفت: این فرآورده‌ها در شکل‌های مختلف و بر پایه گیاهی تولید شده و در اختیار مصارف صنعتی قرار گرفته است.

مدیرعامل راکسی، استفاده در شست‌وشوی تجهیزات و دستگاه‌های حساس به آب را یکی از ویژگی‌های این محصولات دانست و گفت: این پاک‌کننده به آب نیاز ندارد و برای پاک کردن وسایل برقی، الکترونیک و ماشین آلاتی که نباید با آب تمیز شوند یا برخورد داشته باشند استفاده می‌شود.

وی با اشاره به بالاتر بودن قدرت پاک‌کنندگی این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه، افزود: این پاک کننده صنعتی با قیمتی به مراتب پایین‌تر از نمونه‌های مشابه وارداتی به فروش می‌رسد.

مدیرعامل شرکت راکسی همچنین استفاده نشدن از حلال های صنعتی و سازگاری با پوست‌های حساس را مهم‌ترین مزیت این شوینده‌ها دانست و گفت: از مزایای استفاده از دست پاکن راکسی می‌توان به قابلیت بالا در از بین بردن انواع سیاهی،رنگ،رزین و چربی از دست و اجسام و همچنین استفاده از نرم‌کننده‌های قوی اشاره کرد.

رشیدی همچنین به قایلیت صادراتی این محصول اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم تا کیفیت این محصول بتواند قابلیت رقابتی در ابعاد بین المللی داشته باشد. برای این کار، سطح دانش و فناوری مجموعه خود را ارتقا داده تا پیوسته محصولی باکیفیت سطح بالا تولید و تجاری‌سازی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010319

وب گردی

وب گردی