ارائه خدمات حمل و نقل  در بازار تهران  با پیک‌های دوچرخه

مدیر طرح و برنامه یک شرکت حمل و نقل هوشمندکالا گفت: پیک‌های دوچرخه در منطقه بازار و ۲۰ نقطه از سطح شهر تهران حضور دارند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، وثوق زاده مدیر طرح و برنامه یکی از سامانه‌های هوشمند حمل و نقل کالا درباره توسعه حمل و نقل عمومی هوشمند گفت: شرکت ما سوپر اپی را طراحی کرده که خدمات حمل و نقل عمومی موتوری را در موضوعات که فراوانی بالایی دارد گسترش داده است.

وی ادامه داد: برای مثال در موضوع سلامت، خدمات سرپایی را با مشارکت بخش خصوصی، در منزل افراد انجام می‌دهیم. در این طرح نیرو‌های ما با موتور و در هر زمان که متقاضی بخ واهد در محل مشخص شده حاضر می‌شوند و خدمات سلامت را ارائه می‌دهند که به نوعی یک اورژانس سلامت محسوب می‌شود.

وثوق زاده افزود: از دیگر خدمات ما ارائه خدمات حمل و نقل به وسیله دوچرخه در مسیر‌های کوتاه است که به پیک دوچرخه معروف است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲۰ نقطه از شهر تهران زیر پوشش خدمات‌دهی پیک دوچرخه هاست ادامه داد: حدوده یک ماه است که در منطقه ۱۲ به صورت پایلوت فعال هستیم و با استفاده از دوچرخه در مسیر‌های شلوغ و پرترافیک منطقه بازار خدمات حمل و نقل را انجام می‌دهیم.

مدیر طرح و برنامه این سامانه هوشمند حمل و نقل کالا درباره صرفه اقتصادی طرح پیک دوچرخه گفت: به نسبت زیرساختی که فراهم شده است در این مدت کوتاه یک رضایت نسبی هم برای مجموعه ما و هم شهروندانی که از خدمات پیک دوچرخه استفاده کرده اند ایجاد شده است.

وی با ابراز امیدواری برای گسترش طرح پیک دوچرخه به سایر مسیر‌های پر تردد و البته کوتاه مانند بازار تهران و کاهش آلودگی هوا به طبع آن، بیان داشت: در طرح پیک دوچرخه تنها صرفه اقتصادی اهمیت ندارد و کاهش آلودگی هوا از این طریق بسیار با اهمیت است که طبیعتا این موضوع هم در اولویت‌های مجموعه ما قرار دارد و هم مردم باید به آن اهمیت دهند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1020364

وب گردی

وب گردی