معطلی یک ساعته خبرنگاران برای ورود به نشست هم‌اندیشی دانشگاه و دولت

نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی و فناوری با موضوع هم‌اندیشی دانشگاه و دولت در شرایط تحریم، پس از معطلی یک ساعته اصحاب رسانه و بی‌نظمی‌های فراوان در دانشگاه الزهرا(س) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی و فناوری با موضوع هم‌اندیشی «دانشگاه و دولت در شرایط تحریم» از صبح امروز دوشنبه 17 تیرماه 98 در دانشگاه الزهرا (س) در حال برگزاری است.

این جلسه با حضور رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی غیردولتی سطح یک، سازمان سنجش آموزش کشور، مؤسسات پژوهش و فناوری، پژوهشگاه‌های بزرگ دستگاه‌های اجرایی، اعضای اصلی اتاق بازرگانی ایران، معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌های بزرگ، کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، فرهنگی، صنایع و معادن، اقتصادی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، انجمن‌های علمی مرتبط با موضوع نشست و تعدادی از صاحبان صنایع بزرگ کشور پیگیری می‌شود.

هدف از برگزاری نشست، تبیین وضعیت و چالش‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور در شرایط تحریم و چگونگی بهره‌برداری از ظرفیت‌های علمی و تخصصی جامعه دانشگاهی در مواجهه با چالش‌های احتمالی است.

از نکات حاشیه‌ای نشست می‌توان به بی‌نظمی در صدور کارت برای اصحاب رسانه اشاره کرد. با وجود دعوت رسمی از رسانه‌ها، ناهماهنگی بین روابط عمومی وزارت علوم و حراست، سبب شد خبرنگاران دقایق زیادی مقابل در ورودی دانشگاه معطل شوند و بعد از پیگیری بسیار مجوز حضور در نشست را دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020366

وب گردی

وب گردی