آغاز به کار پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی استان اصفهان

پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی آموزش و پرورش استان اصفهان با شرکت ۶۰ گروه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) این جشنواره در ۶ محور شامل؛ بازارچه کسب و کار، دست‌سازه، پژوهش، ادبیات، زبان انگلیسی و آزمایشگاه به ارزیابی آخرین ایده‌ها و اندیشه‌های تیم های منتخب دانش آموزی می پردازد.

مهشید براتی مسئول اجرایی جشنواره نوجوان خوارزمی استان اصفهان گفت: در جشنواره نوجوان خوارزمی در سطح استان در مرحله اول از سطح مدارس استان بر اساس جمعیت دانش آموزان هر مدرسه، سهمیه حضور در جشنواره مشخص، سپس منتخبین به مرحله منطقه‌ای و پس از انجام مراحل داوری، برگزیدگان به مرحله ناحیه‌ای راه می‌یابند و در هر ناحیه از 1 تا 4 گروه دانش‌آموزی در هر محور به بخش استانی معرفی می‌شوند.

براتی افزود: در استان اصفهان در مجموع ۶۰ گروه 2 نفره به مرحله استانی جشنواره راه یافته اند و در این رویداد 2 روزه که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) در تاریخ های 16 و 17 تیر ماه در حال برگزاری است، در روز نخست کلیه دانش آموزان عضو تیم‌های شرکت کننده، در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند و در روز دوم، دستاوردهای هر گروه، پس از ارائه و دفاع، مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.

مسئول اجرایی جشنواره نوجوان خوارزمی استان اصفهان تصریح کرد: در پایان این جشنواره، در هر محور، یک گروه به عنوان گروه برگزیده استان و در مجموع ۶ گروه به مرحله کشوری راه می‌یابند و به منظور تشویق و تداوم حمایت از ایده‌های موفق گروه های دانش آموزی، در هر محور، ۱۰ گروه برتر دیگر، از سوی داوران برگزیده و مورد تقدیر استان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020375

وب گردی

وب گردی