برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت بالینی فارغ التحصیلان پرستاری در واحد یزد

دومین دوره آزمون صلاحیت بالینی فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی رشته پرستاری در مرکز جامع آزمونهای بالینی دانشکده پزشکی علی ابن ابیطالب دانشگاه آزاداسلامی یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد یزد، مسعود کلامی مدیر توسعه سلامت معاونت علوم پزشکی استان یزد، گفت: دومین دوره آزمون صلاحیت بالینی فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی رشته پرستاری طی دیروز و امروز 16 و 17 تیرماه در مرکز جامع آزمونهای بالینی دانشکده پزشکی علی ابن ابیطالب دانشگاه آزاداسلامی یزد برگزار می شود.

کلامی گفت: در این آزمون که با همکاری ده نفر از اساتید عضو هیات علمی دانشکده پزشکی در قالب 8 ایستگاه برگزار می شود مهارتهای عملی و بالینی دانشجویان فارغ التحصیل پرستاری در حیطه های ارتباطی و درمانی و مراقبتی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

دراین دوره بیش از صد متقاضی از دانشجویان فارغ التحصیل پرستاری، آموخته های خود را در معرض ارزیابی و امتحان قرار می دهند.

مدیر توسعه سلامت دانشگاه آزاداسلامی استان یزد قبولی در این آزمون را شرط شروع فعالیتهای شغلی و گذراندن خدمات طرح نیروی انسانی در واحدهای تابعه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و اخذ شماره نظام پرستاری عنوان کرد و از همه دست اندکاران و عوامل اجرایی دانشگاه در برگزاری این آزمون تشکر کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020383

وب گردی

وب گردی