تأسیس دفتر همکاری علمی و تحقیقاتی میان دانشگاه آزاد یزد و شهرداری شهرستان

شهردار یزد گفت: دفتر مشترک تحقیقاتی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد و شهرداری جهت همکاری و همفکری و تعاملات بیشتر با توجه به پتانسیل های طرفین ایجاد شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، جمال الدین عزیزی شهردار یزد طی بازدید از دبیرخانه اولین گالری شهری جشنواره ملی پارچه فجر ضمن ابراز خرسندی از این رخداد زیبای هنری، اجتماعی و علمی از مجموعه عوامل برگزاری این رویداد ملی تشکر کرد و قول مساعدت و حمایت ویژه برای همکاری های لازم در تداوم برگزاری این چنین جشنواره ها در سطح استان یزد را داد.

عزیزی گفت: روز ثبت جهانی یزد در هفته جاری اتفاق می افتد به همین دلیل پیشنهاد یک اجرا با پارچه، مثلا در ورودی مسجد جامع یا امیرچخماق یزد به لحاظ منطقه گردشگری مطرح شد که این کار می تواند خود مسجد جامع و خیابان های اطراف را پوشش دهد.

شهردار یزد در ادامه پیشنهاد داد: دفتر مشترکی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد و شهرداری جهت همکاری و همفکری و تعاملات بیشتر با توجه به پتانسیل های طرفین ایجاد شود.

ابوالفضل داوودی دبیر اولین جشنواره ملی پارچه فجر نیز بازدید و حمایت مسولین را باعث ایجاد دلگرمی برگزار کنندگان برشمرد و اظهار امیدواری کرد بتوان با برگزاری اینگونه جشنواره ها به رونق تولید ملی و اشتغال جامعه توجه بیشتری کرد.

در پایان این بازدید، تابلوی از استاد درخشن (ایده پرداز گالری شهری اولین جشنواره ملی پارچه فجر) و عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد توسط ریاست دانشکده هنر و معماری واحد یزد به شهردار تقدیم شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020386

وب گردی

وب گردی