دبیرخانه مرکزی بیست و چهارمین جشنواره هنر، ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت افتتاح شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ,واحد کرج از افتتاح دبیرخانه مرکزی بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم اکبری در این خصوص افزود: دبیرخانه مرکزی بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی با معارف اهل بیت (علیهم السلام) در بیست رشته مختلف از روز یکشنبه شانزدهم تیرماه فعالیت خویش را با دریافت آثار فرهنگی و قرآنی استان‌های مختلف آغاز کرد.

اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی بعمل آمده آثار گردآوری شده در همه ی استان ها از شانزدهم تیرماه به ترتیب جدول زمانبندی اعلام شده، به این دبیرخانه ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه دریافت آثار جشنواره توسط دبیرخانه تا نوزدهم تیرماه ادامه دارد؛ افزود: تاکنون استان های آذربایجان شرقی و غربی، همدان و نجف آباد آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر اکبری با اشاره به وجود ظرفیت های بالای استان البرز اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از تمام توان و ظرفیت این استان جهت هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد عظیم فرهنگی و قرآنی استفاده کرده و امیدواریم میزبان شایسته ای برای ترویج معارف قرآنی باشیم.

وی در پایان با اشاره به حضور کمیته های تخصصی داوری اعم از استادان دانشگاه و صاحبنظران حوزه های هنری و دینی، یادآور شد: پس از اتمام داوری در مهرماه سال جاری مراسم اختتامیه جشنواره با حضور صاحبان آثار برگزیده و میزبانی واحد کرج برگزار می شود.

کد خبر: 1020396

وب گردی

وب گردی