ارسال آثار بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی  تا 19 تیرماه ادامه دارد

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از ادامه روند تحویل آثار جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی تا 19 تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، سیده مه لقا هاشمی با اعلام این خبر افزود: در پی انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان میزبان بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت، دبیرخانه این جشنواره در واحد کرج تشکیل شده و شروع به کار نمود.

وی ادامه داد: دریافت آثار جشنواره توسط دبیرخانه از شانزدهم تیرماه آغاز و تا نوزدهم تیرماه ادامه دارد و آثار دریافتی استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور طبق برنامه از پیش اعلام شده در یک بازه زمانی چهار روزه به دبیرخانه ارسال می شود.

دبیرشورای قرآن و عترت استان البرز گفت: در روزهای باقیمانده 19 استان دیگر فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند که استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، مرکزی، ایلام، بوشهر و کرمانشاه امروز 18 تیرماه و استان های گیلان، مازندران، گلستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، البرز، قزوین، تهران، سمنان و خوزستان نیز در روز 19 تیرماه آثار خود را به واحد کرج ارسال خواهند کرد.

هاشمی ضمن اشاره به حضور مستمر نمایندگان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در محل دبیرخانه جشنواره، ابراز امیدواری کرد: بهره گیری از توان و تخصص فرهنگی و اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در برگزاری هرچه شایسته تر این رویداد قرآنی، فرهنگی و معنوی موثر بوده و جشنواره امسال در شأن و جایگاه والای قرآن و عترت برگزار گردد.

کد خبر: 1020468

وب گردی

وب گردی