وزیر جوان  پدر عیالش را به دوچرخه سواری دعوت کرد

وزیر ارتباطات از عیالش برای حضور در برنامه دوچرخه سواری دعوت کرد و گفت: با همتی که شهردار تهران داشته است استارت آپ‌هایی در حوزه دوچرخه سواری شکل گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات صبح امروز در حاشیه مراسم رکاب‌زنی همراه با شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: این اتفاق و تجربه اتفاق خوبی بود و دوچرخه‌سواری در تهران آن هم در شلوغی این شهر کمی دشوار است اما با همتی که شهردار تهران داشته است استارت آپ‌هایی در حوزه دوچرخه سواری شکل گرفته است.

وزیر ارتباطات گفت:‌در برخی مناطق مانند منطقه 6 شهرداری تهران شاهد آن هستیم که امروز خطوط مربوط به دوچرخه‌سواری راه‌اندازی شده است و این در حالی است که در برخی مناطق مانند منطقه 8 نیز از گذشته زیرساخت‌هایی در این حوزه وجود داشته است.

آذری‌جهرمی گفت: استارت آپ‌هایی در حال حاضر فعال هستند که به شهروندان این اجازه را می‌دهند که در هرنقطه‌ای که علاقمند باشند دوچرخه را تحویل گرفته و پس از استفاده‌شان در مقصد آن را تحویل دهند و حتما ضرورتی نیست دوچرخه به ایستگاه برگردد.

وی تصریح کرد: امروز تعدادی دوچرخه برقی هم به شهر تهران اضافه شده و این ها اقدامات خوبی است که به سلامت مردم و هموطنان کمک خواهد کرد.

آذری‌جهرمی گفت: به طور قطع امروز من نسبت به روزهای گذشته که دوچرخه‌سواری نمی‌کردم روز بهتری خواهد بود و من از همه مردم دعوت می‌کنم تا به این ورزش اقدام کنند. این اقدام هم به محیط زیست کمک می‌کند و هم باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود و در نهایت باعث می‌شود سلامت مردم هم تضمین شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آقای حناچی از شما دعوت کردند تا در این پویش شرکت کنید شما هم سه نفر را دعوت کنید تا به این برنامه بیایند و ورزش کنند، گفت:‌من اولا از آقای حاتمی وزیر دفاع بعد از آقای سورنا ستاری معاون رئیس‌جمهور و نهایتاً از عیالم(همسرش) دعوت می‌کنم تا در این برنامه شرکت کنند.

وی ادامه داد: اینقدر به فکر دعوت از افراد سیاسی نباشید باید به فکر خانواده و سلامت آنها بود به همین دلیل من از اعیالم دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020469

وب گردی

وب گردی