باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد، واسط بین نظام آموزشی و نظام فناوری است

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واسط بین نظام آموزشی و نظام فناوری دانشگاه است در همین راستا برنامه‌های هدفمند باشگاه به واحدها ابلاغ می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با اشاره به برگزاری شصت و چهارمین جلسه هیات امنای این باشگاه به ریاست دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه به عزم جدی این دانشگاه برای استفاده از ظرفیت نخبگان و استعدادهای درخشان در حل مسائل و مشکلات کشوری، رویکرد باشگاه از حمایت‌محوری به فعالیت‌محوری تغییر کرده است.

وی مأموریت اصلی باشگاه را تهییج خلاقیت و روحیه پژوهش و جستجوگری در دانش‌آموزان و دانشجویان به منظور شناسایی استعدادهای درخشان و نخبه برای توانمندسازی بیشتر آنها در جهت حل مسائل کشور عنوان کرد.

نگاهداری درباره مصوبات شصت و چهارمین جلسه هیأت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان خاطرنشان کرد: آیین‌نامه تأسیس و فعالیت باشگاه‌های واحد، تخصصی و حرفه‌ای پژوهشگران جوان و نخبگان، دستورالعمل مسابقات، رویدادها، جشنواره‌ها و المپیادهای علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی دفاتر باشگاه و همچنین ساختار جدید باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در جلسه هیأت امنا به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص اینکه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واسط بین نظام آموزشی و نظام فناوری دانشگاه است، برنامه‌های هدفمند باشگاه به واحدها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020509

وب گردی

وب گردی