برگزاری کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه میزبان سومین کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر، داده کاوی و داده ای حجیم  است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد مبارکه، علیرضا نوروزی دبیر اجرایی کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر، داده کاوی و داده ای حجیم با بیان این که با افزایش داده های ثبت شده در شرکت ها، سازمان ها و مؤسسات، نیاز به ارائه روش های تحلیل داده ایجاد شده، گفت: داده هایی که در طول زمان، تولید و نگهداری شده، به تدریج به سرمایه های سازمان ها و مؤسسات تبدیل شدند.

وی افزود: شرکت ها و مؤسساتی می توانند موفق تر عمل کنند که از این حجم زیاد داده ها استفاده بهتری ببرند. انواع روش ها و الگوریتم هایی که در علم داده کاوی ارایه شده می تواند با استخراج و کاوش الگوهای پنهان موجود در این داده ها به تصمیمات و نتایج بهتری منجر شود.

نوروزی ادامه داد: در کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر، داده کاوی و داده های حجیم، سعی در جذب آخرین یافته های علمی و همچنین ایجاد فضایی دوستانه برای ارائه این نتایج داریم. سومین دوره کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر، داده کاوی و داده ای حجیم ۲۰ تیرماه ۹۸ در دانشگاه آزاد واحد مبارکه-شهر مجلسی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محورهای سومین کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر، داده کاوی و داده‌های حجیم تصریح کرد: محورهای این کنفرانس شامل داده کاوی، روش های تحلیل و ارزیابی داده، داده های حجیم، یادگیری ماشین و محاسبات نرم، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری، محاسبات ابری، مهندسی نرم افزار، پردازش تصویر و بینایی ماشین و سایر موضوعات مرتبط است.

دبیر اجرایی کنفرانس همچنین اظهار داشت: اهداف این کنفرانس ارائه آخرین یافته ها در زمینه محورهای مذکور به صورت مقالات و نیز گسترش دانش میان استادان، شرکت کنندگان و دانشجویان است.

کیوان محبی دبیر علمی کنفرانس با اشاره به فرآیند داوری مقالات تشریح کرد: تعداد 85 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که از این میان حدود 55 مقاله پذیرش شده اند. به منظور اطمینان از سطح کیفی مطلوب، هر مقاله توسط دو داور بررسی شده است.

وی درباره حامیان کنفرانس گفت: واحد مبارکه ـ شهر مجلسی در برگزاری این کنفرانس از مشارکت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد نجف آباد، اصفهان(خوراسگان) و دولت آباد برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020522

وب گردی

وب گردی