دیوارها،مبلمان های شهری و  تجهیزات پارک ها  نونوار می شود

شهردار منطقه 13 با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص کاربرد موثر رنگ از اجرای طرح های  رنگ در شهر شامل طراحی و ترسیم نقاشی دیواری زیبا و چشمنواز، رنگ آمیزی تجهیزات بوستان ها ، المان و مبلمان های شهری  در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده گفت: با توجه به سیاست شهردار تهران درباره شاد کردن شهر و استفاده از رنگ های چشمنواز برای تلطیف روحیه شهروندان، با انتخاب چندین محور در نواحی چهار گانه ، نسبت به رنگ آمیزی دیوارها ، جداره های بزرگراه ها و نقاشی های دیواری زیبا و چشم نواز در محدوده اقدام شد تا محله ها را بیش از گذشته برای شهروندان دلپذیر و زیبا کنیم .

وی با اشاره به طراحی و اجرای نقاشی دیواری جداره خیابان سی متری نیروی هوایی حد فاصل میدان کلاهدوز و مسیل منوچهری گفت : در این طرح با استفاده از رنگ های شاد ، 650 متر مربع از دیوار مذکور با ترسیم دوچرخه های رنگی با مشارکت دانش آموزان و دانشجویان زیباسازی شد.

شهردار منطقه با اشاره به تشکیل کارگروه رنگ ادامه داد: رنگ آمیزی تجهیزات بوستان ها ، المان و مبلمان های شهری برای ایجاد محیطی با نشاط ازدیگر اقدامات این منطقه است.

به گفته وی پله های 18 دستگاه پل عابر پیاده معمولی و مکانیزه نیز رنگ آمیزی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020547

وب گردی

وب گردی