دستگیری عوامل سرقت خشن از مادر هرمزگانی با ورود به موقع دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی انتشار تصاویری خشونت بار در فضای مجازی که از وقوع سرقت از مادری به همراه نوزاد شیرخوارش در یکی از خیابان‌های بندرعباس حکایت می کرد، با صدور دستور ویژه به این موضوع رسیدگی و به سرعت دو نفر از سارقان و مهاجمان به این مادر هرمزگانی دستگیر و تحویل مقام قضایی شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری دو نفر از عوامل سرقت خشن از مادر هرمزگانی خبر داد.

صالحی گفت: در پی انتشار تصاویری خشونت بار در فضای مجازی که از وقوع سرقت از مادری به همراه نوزاد شیرخوارش در یکی از خیابان‌های بندرعباس حکایت می کرد، با صدور دستور ویژه به این موضوع رسیدگی و به سرعت دو تن از سارقان و مهاجمان به این مادر هرمزگانی دستگیر و تحویل مقام قضایی شده اند.

صالحی گفت: پرونده این سرقت خشن در شعبه ویژه‌ای تحت نظارت مدیریت ارشد دستگاه قضایی استان رسیدگی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خاتمه با اعلام این مطلب که اخلالگران در نظم و امنیت عمومی زیر ذره‌بین دستگاه قضایی استان قرار دارند به مرتکبین جرائم خاص و خشن هشدار داد؛ در صورتی که سودای ارتکاب جرائمی از این دست را در سر داشته باشند با برخورد قاطع و بدون اغماض دادگستری استان هرمزگان مواجه خواهند شد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1020566

وب گردی

وب گردی