آغاز انتخاب رشته آزمون ارشد از ساعت 18 امروز

مشاورعالی سازمان سنجش کشور گفت: انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد از ساعت 18 امروز آغاز می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به جزئیات انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گفت: کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد در 17 تیرماه روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت. برای تمامی افرادی که در آزمون شرکت کرده بودند، کارنامه صادر شده است.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در کارنامه اولیه، برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند، لازم است به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند. این دفترچه از دوشنبه 17 تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند توصیه می‌شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) را مطالعه کنند. داوطلبان لازم است با توجه به نتایج اعلام شده در کارنامه، کد رشته‌محل‌های مورد علاقه خود را استخراج و به‌ترتیب علاقه در فرم پیش‌نویس دفترچه راهنما ثبت کنند.

وی افزود: داوطلبان لازم است پس از اطمینان از صحت رشته‌محل‌های انتخابی خود از ساعت 18 امروز چهارشنبه 19 تیرماه تا ساعت 24 یکشنبه 23 تیرماه 98 نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری، نسبت به ثبت حداکثر 100 رشته‌محل و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی در پایان تأکید کرد: پس از تأییدنهایی رشته‌‌محل‌های انتخابی توسط داوطلب، رسید 15 رقمی در انتهای ثبت‌نام در اختیار وی قرار خواهد گرفت؛ در غیر‌ این‌‌ صورت انتخاب رشته‌ داوطلبان با مشکل مواجه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020589

وب گردی

وب گردی