دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی میانه، قهرمان مسابقات تکواندو دانشجویان جهان شد

میرهاشم حسینی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، با اقتدار قهرمان مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از میانه، میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸ کیلوگرم ایران با برتری قاطعانه مقابل تمامی رقبای خود به مدال طلای سی‌امین دوره یونیورسیاد دست یافت.

در ادامه رقابت‌های روز نخست تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا، میرهاشم حسینی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی میانه، در وزن ۶۸ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول برابر نماینده مغولستان با نتیجه ۳۰ بر ۸ و در پایان راند دوم به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز ۲۵ بر ۱۱ حریفی از چین تایپه را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد.

میرهاشم در این مرحله نیز برابر دنی آندرون از کرواسی قاطعانه و با نتیجه ۲۹ بر ۴ در پایان راند دوم مبارزه به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

حسینی در مبارزه نیمه نهایی مقابل حریف خود از کره جنوبی ۳۳ بر ۱۷ به برتری قاطع رسید و راهی فینال شده و در دیدار نهایی، محمد کتبی از بلژیک را با نتیجه قاطع ۲۰ بر ۳ شکست داد و مقتدرانه سومین طلای کاروان ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020594

وب گردی

وب گردی