برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان ایرانی درمانیل

نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور در آسیا و اقیانوسیه گفت: اهمیت کسب علم و دانش برای استقلال کشورمان لازم و ضروری است و توصیه می‌کنم که کسب و علم و دانش همراه با معنویت باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان ایرانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نظام‌زاده، نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور در آسیا و اقیانوسیه در رایزنی فرهنگی ایران در مانیل برگزار شد.
بر اساس این گزارش به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی فیلیپین، سومین جشن فارغ‌التحصیلی 38 تن از دانشجویان ایرانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نظام‌زاده، نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور در آسیا و اقیانوسی، محمد تنهایی، سفیر و محمد جعفری‌ملک، رایزن فرهنگی کشورمان در مانیل برگزار شد.
حجت‌الاسلام نظام‌زاده در سخنانی در جمع دانشجویان فارغ‌التحصیل و ایرانیان مقیم گفت: اهمیت کسب علم و دانش برای استقلال کشورمان لازم و ضروری است و توصیه می‌کنم که کسب و علم و دانش همراه با معنویت باشد. بال دانش و معنویت با هم امکان پرواز به انسان را می‌دهند.
محمد تنهایی، سفیر کشورمان در فیلیپین به دانشجویان ایرانی توصیه کرد: به هیچ وجه خدا را فراموش نکنید و همچنین، کشور خودتان را فراموش نکنید؛ کشوری که در آن رشد کردید و بزرگ شدید و باید به آن خدمت کنید.
این مراسم با اهدای هدایا و لوح‌های تقدیر به دانشجویان فارغ‌التحصیل به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020595

وب گردی

وب گردی