کمیته همکاری‌های مشترک بین معاونت علمی و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علم و فناوری از کمیته همکاری مشترک بین معاونت علمی و دانشگاه آزاد اسلامی، خبر داد و گفت: با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه منطقه ای که در سراسر کشور وجود دارد؛ بتوانیم از این منابع برای تعریف پروژه های کلیدی استفاده کنیم.

اسماعیل قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، از برگزاری جلسه با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: این جلسه در راستای تداوم همکاری‌های فی‌مابین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه آزاد اسلامی برای رسوخ نوآوری و بکارگیری نوآوری‌های صنعت ساز تشکیل شد تا از طریق ظرفیت‌های بالقوه‌ و زیرساخت‌های عظیمی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، استفاده شود.

وی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد که کمیته همکاری مشترکی بین دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری تشکیل شود.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، تاکید کرد: ما باید براساس مزیت‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه منطقه ای که در سراسر کشور وجود دارد؛ بتوانیم از این منابع برای تعریف پروژه های کلیدی استفاده کنیم تا پروژه‌ها رویکرد و ماهیت توسعه فناوری داشته باشند.

قادری فر همچنین از اجرای پروژه‌ها با رویکرد و ماهیت توسعه فناوری خبر داد و گفت: تا با اجرای این پروژه‌ها بتوان توسعه اشتغال فراگیر را از دل این همکاری ها استخراج کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020596

وب گردی

وب گردی