دامنه اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری توسعه می‌یابد

یکی از اولویت های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال جاری، توسعه و گسترده کردن دامنه اعضای شبکه آزمایشگاهی است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری با هدف ایجاد شبکه‌ای جامع از توانمندی‌های آزمایشگاهی کشور در حوزه فناوری‌های پیشرفته و راهبردی تشکیل شد و در طول فعالیت خود توانست تعداد قابل توجهی از مراکز آزمایشگاهی را تحت پوشش خود درآورد.

این شبکه در سال جاری طرح های مختلفی برای عضوگیری و افزایش تعداد اعضای خود دارد. از جمله این طرح ها می توان به «اعمال تخفیف های مختلف برای دریافت خدمات آزمایشگاهی» و «جذب آزمایشگاه های آموزشی و کارگاهی» اشاره کرد.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علاوه ‌بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی را نیز در بر می‌گیرد. بخش‌های آزمایشگاهی وابسته به انواع موسسات تحقیقاتی و آموزش عالی اعم از دانشگاه، پژوهشگاه، مرکز تحقیقاتی و مواردی از این دست، می‌توانند در این شبکه عضو شده و فعالیت کنند.

این شبکه در کنار افزایش تعداد اعضای خود، طرح ارزیابی دوره‌ای عملکرد اعضای شبکه را نیز اجرایی می کند تا کیفیت فعالیت اعضا را بر اساس سه رکن مشتری مداری، کارکرد و همکاری شبکه‌ای بررسی کند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شبکه آزمایشگاهی به آدرس https://labsnet.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020601

وب گردی

وب گردی