روستاهای کبودر‌آهنگ میزبان گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: اردوی جهادی این واحد دانشگاهی، از 20 شهریورتا اول مهرماه درشهرستان کبودر‌آهنگ برگزار می‌شود.

جواد عباسی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به جزئیات برگزاری اردوهای جهادی واحد همدان در فصل تابستان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اردوی جهادی واحد همدان از 20 شهریور تا اول مهرماه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه تابستان امسال اردوی برون‌استانی نداریم، ابراز کرد: شهرستان کبودرآهنگ استان همدان منطقه هدفی است که دانشجویان جهادی به آن اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به تعداد نفرات حاضر در این اردو عنوان کرد: تا‌کنون حدود 100 دانشجوی دختر و پسر برای شرکت در اردوی جهادی ثبت نام کردند.

عباسی ادامه داد: دانشجویان جهادی در حوزه‌های سلامت، آموزش، فرهنگ، عمران و غیره فعالیت خواهند کرد.

این فعال دانشجویی درباره برگزار نشدن اردوی برون‌استانی در تابستان گفت: باتوجه به وقوع سیل در کشور، در ابتدا استان لرستان به عنوان مقصد فعالیت‌های جهادی انتخاب شد؛ اما به دلیل ناهماهنگی در پشتیبانی، مکان اردو تغییر کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واحد همدان برای فعالیت‌های جهادی حمایت مناسبی از بسیج دانشجویی دارد و از لحاظ مالی و معنوی کمک‌های قابل توجهی انجام داده است که در شناسایی و انتخابات مناطق هدف هم‌فکری و مشاوره درستی به دانشجویان جهادگر ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020604

وب گردی

وب گردی