پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در 80 رشته تحصیلی واحد زنجان

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد زنجان، مهدی رهنما معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در خصوص پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلات تکمیلی واحدهای استان زنجان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با حدود ۳۰۰ عضو هیئت علمی از ظرفیت‌های مهم آموزش عالی استان زنجان بوده و بزرگترین و مجهزترین کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های آموزشی و تحقیقاتی آن، فرصتی مطلوب برای کاربردی‌کردن آموزش است.

وی ادامه داد: داوطلبان کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸ می‌توانند برای بیش از ۸۰ رشته تحصیلی واحد زنجان انتخاب رشته کرده و ادامه تحصیل دهند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی این دانشگاه، باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از ۲۲ تیر ۹۸ به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیwww.azmoon.org مراجعه کنند.

رهنما درباره پذیرش دانشجویان مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نیز گفت: ثبت نام داوطلبان مقاطع «کاردانی پیوسته» و «کارشناسی پیوسته» و «کارشناسی ناپیوسته» دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برای حدود ۱۰۰ رشته تحصیلی آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020606

وب گردی

وب گردی