تراکتورسازی دیگر حق جذب بازیکن سرباز را ندارد/ سربازها فقط به فجرسپاسی و ملوان می روند

مشاور ورزشی ستاد نیروهای مسلح و عضو هیات رئیسه جهانی سیزم گفت: تراکتورسازی تبریز دیگر حق جذب بازیکن سرباز را ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سردار مهرعلی باران چشمه در مورد اینکه تراکتورسازی تبریز فصل آینده هم می تواند بازیکن سرباز بگیرد و مجوز جذب بازیکن از طرف ستاد کل نیروهای مسلح به این تیم داده خواهد شد یا نه گفت: تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شده و دیگر تیم نظامی نیست. به همین دلیل هم تصمیم گرفته شد که با پایان خدمت سربازانی که در تیم تراکتورسازی حضور دارند دیگر بازیکن سرباز به این تیم داده نشود. در واقع تراکتورسازی چون تیم خصوصی است حق جذب بازیکن را ندارد.

وی در مورد اینکه کدام تیم ها می توانند در لیگ برتر بازیکن سرباز جذب کنند گفت: قانونی مصوب شد که بازیکنان ملی تا 30 سالگی و بازیکنان لیگ برتری تا 28 سالگی می توانند به خدمت سربازی نروند و برای باشگاه هایشان بازی کنند با توجه به این قانون دیگر نیازی نیست که به تیمی در لیگ برتر بازیکن سرباز بدهیم ضمن اینکه به جز دو تیم ملوان و فجرسپاسی تیم نظامی دیگری در لیگ نداریم که این دو تیم هم در لیگ دسته اول حضور دارند.

باران چشمه تصریح کرد: اگر بازیکنی بخواهد بدون توجه به قانون مصوب 28 سالگی در موعد مقرر به خدمت سربازی برود به این دو تیم نظامی خواهد رفت.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1020614

وب گردی

وب گردی