هوآوی، هوشمندترین شرکت دنیا به انتخاب MIT آمریکا

لیست TR50 از سوی MIT آمریکا هرساله بر پایه ارزیابی میزان شایستگی شرکت‌ها در استفاده از فناوری‌های نوظهور و همچنین بررسی پیشرفت‌ها و نوآوری‌هایی که آنها طی یک دوره بدست آورده‌اند، هوشمند ترین شرکت های دنیا را معرفی می کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز ، نشریه معتبر آمریکایی MIT Technology Review لیست 50 شرکت با درجه هوشمندی بسیار بالا را منتشر کرد و شرکت هواوی در بالای لیست امسال این رده بنده معتبر جای گرفت.
موسسه معتبر MIT Technology Review که یک نشریه فعال در زمینه فناوری‌های هوشمند روز است از سال 2010 اقدام به انتخاب شرکت‌هایی می‌کند که بهترین عملکرد را در زمینه ترکیب فناوری خلاقانه با یک مدل تجاری داشته‌اند. از این لیست با عنوان TR50 در جهان یاد می‌شود.
این لیست بر پایه ارزیابی میزان شایستگی شرکت‌ها در استفاده از فناوری‌های نوظهور و همچنین بررسی پیشرفت‌ها و نوآوری‌هایی که آنها طی یک دوره بدست آورده‌اند، انتخاب می‌شود.

در TR50 امسال شرکت هواوی نیز در این لیست 50 تایی قرار گرفته و این نشان می‌دهد که پیشرفت‌های این شرکت طی سالیان اخیر تا چه حد کارآمد بوده و توانسته نظر هیئت داوران موسسه MIT Technology Review را به خود جلب کند.

مراسم تجلیل از برگزیدگان این لیست برای اولین بار امسال در چین برگزار شد و آقای ویلیام ژو، رئیس هیئت مدیره و مدیر مرکز تحقیقات استراتژیک هواوی در نطق خود در این مراسم اعلام کرد:
«طی 30 سال گذشته، هواوی به دستاوردهای مهمی در نوآوری‌های فنی و مهندسی دست یافته و نیز تلاش کرده تا این نوآوری‌ها در جهت نیازهای مشتریان باشد که ما آن را مرحله نوآوری های نسل 1.0 می‌نامیم. در آینده هواوی به مرحله نوآوری نسل 2.0 می‌رسد که مربوط به پیشرفت‌های نظری می‌شود که با دید صحیح از نیازهای کاربران تدوین و توسعه داده می‌شود.
هواوی در تلاش است تا نوآوری باز و توسعه پایدار را گسترش دهد. نوآوری باز بدان معناست که نوآوری همراه با استفاده از متخصصان سراسر دنیا صورت گیرد. در این فرآیند منابع و قابلیت‌ها با هم به اشتراک گذاشته می‌شوند و توسعه پایدار نیز بدان معناست که نتایج هر نوآوری باید با دیگر انسان‌ها و صنایع به اشتراک گذاشته شود. این فرمولی است که می‌تواند آینده دنیا و صنایع را به هدف اصلی برساند».
همچنین آقای ژو به این مورد نیز اشاره کرده‌اند که دانشگاه‌ها محل‌ پیشرفت‌های نظری و فناوری‌ها هستند؛ این در حالی است که صنایع درگیر چالش‌ها و فرایند رفع نیازهای کاربران هستند و تکمیل حلقه ارتباط این دو مورد با هم می‌تواند بهترین نتیجه ممکن را داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت هواوی در ادامه به این موضوع نیز اشاره می‌کند که هواوی با جدیت از تحقیقات فنی در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی پشتیبانی می‌کند و به دنبال آن است که بهترین روش‌ها برای ترسیم خط پیشرفت آینده را بیابد.

کد خبر: 1020624

وب گردی

وب گردی