کیفیت آثار ارسالی به بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی  چشمگیر است

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از ارسال آثار فاخر هنری و علمی به دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی ابراز خشنودی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرج، یعقوب فتحی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج درباره ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنر و ادبیات دینی در این واحد دانشگاهی گفت: در چهارمین روز ارسال آثار دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره هنر و ادبیات دینی واقع در واحد کرج، فرصت ارسال آثار برای بیش از 22 واحد دانشگاهی به پایان رسید و امروز 19 تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار برای 10 استان باقی مانده است.

فتحی افزود: استان های گیلان، مازندران، گلستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، البرز، قزوین، تهران، سمنان و خوزستان نیز تنها تا پایان امروز فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره مهم کشوری ارسال نمایند.

وی با اشاره به حضور آثار چشمگیر هنری، علمی و فرهنگی در میان آثار ارسالی، اظهار داشت: آثار رسیده پس از جمع آوری در پایان امروز، پس از طبقه بندی شدن به گروه های تخصصی داوری ارائه خواهند شد و بر اساس شرایط و ضوابط خاص هر گروه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مسئول بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی یادآور شد: حضور آثار دانشگاهی بیش از 25 استان کشور در این جشنواره، رویداد مهم و تاثیرگذاری را در تمامی زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی به جای خواهد گذاشت و امیدواریم با توکل به خداوند و با تکیه بر تخصص و توانمندی های استان البرز به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی البرز برگ افتخار دیگری در زمینه قرآن و عترت در کارنامه پرافتخار این دانشگاه ثبت شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از نظم و آرامش حاکم بر روند تحویل آثار از تمامی حوزه های دست اندرکار این جشنواره در واحد کرج تقدیر کرده و افزود: تا کنون مسئولان بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از این دبیرخانه و نحوه تحویل آثار از نزدیک دیدن کرده اند.

فتحی در پایان تصریح کرد: واحد کرج تمام توان خود را در ارائه خدمات رفاهی برای عزیزانی که استان های مختلف آثار خود را به این دبیرخانه ارائه می نمایند به کار می گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020638

وب گردی

وب گردی