صدور  پروانه بهره برداری بیمارستان امام سجاد (ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

پروانه بهره برداری کامل بیمارستان  ۱۲۴ تختخوابی امام سجاد (ع) تبریز وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی صادر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به همت و پیگیری مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، بیمارستان امام سجاد (ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز موفق به اخذ پروانه کامل بهره برداری شد.

بیمارستان امام سجاد (ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال 84، از شرکت نفت به صورت نیمه کاره خریداری شد و در سال 94 ساختمان فیزیکی آن شکل گرفت.

در شهریور ماه سال 1397 با حمایت و پیگیری مسئولان و همت دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، فاز اول بیمارستان با دستگاه های به روز و نیروهای متخصص، تجهیر و راه اندازی شد. این بیمارستان از لحاظ جغرافیایی در یکی مناطق خوب تبریز واقع شده و مراجعه به آن سهل الوصول است.

مساحت این بیمارستان 28 هزار مترمربع و زیر بنای آن 19 هزار مترمربع در 4 طبقه واقع شده است. بیمارستان 124 تختخوابی امام سجاد (ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز دارای 4 بخش ماژور از جمله جراحی عمومی، جراحی زنان، کودکان و داخلی و نیز بخش های ویژه ICU، CCU و NICU، درمانگاه سرپایی و درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی، اورژانس شبانه روزی، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی، داروخانه و ... است.

دندانپزشکی تحت بیهوشی این بیمارستان، به ویژه برای کودکان و افرادی که دارای عقب ماندگی ذهنی هستند، مورد استقبال عموم واقع شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته موفق شد سه بیمارستان فرهیختگان تهران، بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل و بیمارستان امام سجاد (ع) را پس از سال ها وقفه در راه اندازی به مرحله بهره برداری برساند.

گفتنی است، بیمارستان امام سجاد (ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در بلوار شهریار خیابان گلکار شهر تبریز واقع شده و در حال حاضر آماده ارائه خدمات درمانی به هموطنان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020647

وب گردی

وب گردی