دسته بندی موضوعات تعیین شده از شاخص‌های بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی است

مسئول اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، دسته بندی و مشخص نمودن موضوعات مختلف را از شاخص های مهم جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی سال 98 برشمرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرج، علی عزتی مسئول کانون های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی که در دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی واقع در واحد کرج حضور داشت؛ ضمن نظارت بر روند کار این دبیرخانه، از حسن انجام امور کار در واحد کرج، به ویژه ریاست و دست اندرکاران جشنواره تقدیر کرد و گفت: این واحد دانشگاهی به لحاظ داشتن امکانات، رشته های قرآنی، فرهنگی و هنری همچنین برخورداری از تجارب کافی در زمینه های فرهنگی، به عنوان میزبان بیست و هشتمین دوره برگزاری این جشنواره قرآنی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به میزان استقبال واحدهای دانشگاهی از این جشنواره گفت: آثار دریافتی در مقایسه با سال های گذشته دارای ویژگی خاصی است و آن مشخص بودن موضوع هر رشته است که سبب شده کارها به صورت اختصاصی برای این موضوعات ارائه شوند تا به نوعی کارهای ارائه شده در سایر جشنواره ها به صورت تکراری در این جشنواره شرکت نکنند.

عزتی ادامه داد: از دیگر تفاوت های مشهود جشنواره امسال با سال های پیش، محدودتر کردن رشته ها از 45 رشته به 20 رشته تخصصی است.

وی تصریح کرد: تا پایان فرصت باقی مانده، سایر واحدها باید بتوانند طبق برنامه زمان بندی آثار خود را ارسال نمایند و در این رویداد فرهنگی و قرآنی حضور داشته باشند.

عزتی در پایان ضمن یادآوری اینکه آثار برگزیده به جشنواره های ملی راه خواهند یافت، تاکید کرد: یکی از مهم ترین بخش های برگزاری این جشنواره، داوری آثار است که به لحاظ تخصصی دارای حساسیت، دقت و ظرافت خاصی بوده و به نوعی ضامن کیفیت برگزاری آثار برگزیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020648

وب گردی

وب گردی