طرح توسعه اختیارات شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح جدیدی برای توسعه اختیارات شورای عالی انقلاب فرهنگی در کمیسیون مطرح نشده و حتی روی کاغذ هم نیامده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، جمشید جعفرپور ضمن رد طرح جدید نمایندگان مجلس برای توسعه اختیارات شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: چنین طرحی باید در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شود که به هیچ عنوان چنین چیزی در کمیسیون مطرح نشده و حتی روی کاغذ هم نیامده است.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح در کمیسیون فرهنگی مجلس وجود خارجی ندارد، افزود: ممکن است چنین طرحی، ایده یکی از نمایندگان مجلس باشد؛ ولی چیزی به اسم طرح و پیش‌نویس طرح در کمیسیون فرهنگی وجود ندارد.

نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست‌گذاری است و نقش مجلس قانونگذاری

جعفرپور با یادآوری جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست علی لاریجانی، تصریح کرد: در این نشست نیز بر همکاری‌های مشترک شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس تأکید و به نقش سیاست‌گذاری شورای عالی انقلاب فرهنگی و قانونگذاری مجلس شورای اسلامی نیز اشاره شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: همکاری مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی لازم بوده و ضرورت دارد چارچوبی برای همکاری مشترک بیشتر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس تبیین شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020660

وب گردی

وب گردی