دانش‌آموختگان دانشگاه تهران جلوه‌ای از کیفیت دانشگاه هستند

رئیس دانشگاه تهران گفت: تمامی‌ کیفیت‌ها در دانش‌آموختگان دانشگاه تهران تحقق پیدا می‌کند، نوآور بودن، توجه جدی به مسائل جامعه، تعهد به اخلاق از ویژگی‌های این دانش‌آموختگان است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود نیلی احمد آبادی در سومین جشن دانش‌آموختگی متمرکز دانشگاه تهران که عصر امروز در این دانشگاه برگزار شد، گفت: خدا را شاکریم امسال شاهد برگزاری جشن با شکوه دانش‌آموختگی دانشگاه تهران هستیم. از طرف دانشگاهیان تهران و ملت ایران، موفقیت فارغ‌التحصیلان را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم دانشجویان در یک رقابت سخت وارد دانشگاه تهران شدند. دانش‌آموختگان دانشگاه تهران سعی بسیار داشته و نهایت کوشش خود را انجام داده و در سایه لطف خداوند متعال موفق شده‌اند.

رئیس دانشگاه تهران گفت: دانشگاه‌ها دارای مکتب فکری‌ و فرهنگ هستند، علی‌رغم گسترش ارتباطات، هر دانشگاه دارای ویژگی‌های مختص به خود است. ما در آستانه صد و هفتادمین سال دانشگاه تهران قرار داریم. یکی از ویژگی‌های فرهنگ دانشگاه تهران، کیفیت بوده که به معنای تامین نظر ذینفعان که همان مردم هستند، می‌شود.

وی بیان کرد: تمامی‌ کیفیت‌ها در دانش‌آموختگان دانشگاه تهران تحقق پیدا می‌کند، نوآور بودن، توجه جدی به مسائل جامعه، تعهد به اخلاق از ویژگی‌های این دانش‌آموختگان است. اثبات این ویژگی به خوبی در آثار دانش‌آموختگان دانشگاه دیده می‌شود. کدام بخش را می‌توان یافت که جایگاه ویژه دانش‌آموختگان دانشگاه تهران در آن متجلی نباشد.

نیلی افزود: من امروز با افتخار اعلام می‌کنم در کنار تمامی افرادی که کشور را ساخته‌اند، بزرگان دیگری را به جامعه تحویل می‌دهیم. ما نیازمند حفظ ارتباط با دانش‌آموختگان هستیم، دانش‌آموختگان بزرگترین سرمایه‌های یک کشور هستند. تنها کمک‌های دولت کفایت این دستاوردها را نمی‌دهد، بلکه خیرین، دانش آموختگان، دوستداران و واقفان از دانشگاه تهران پشتیبانی می‌کنند. ما به ارزیابی دانش‌آموختگان نیازمندیم و به‌وسیله آن می‌توانیم مسیر خود را شناسایی کنیم.

وی اضافه کرد: یک دانش‌آموخته با حفظ ارتباط خود با مراکز علمی می‌تواند خود را به‌روز نگه دارد، وجود پارک‌ها، استارت‌‌آپها به آن معناست که درب دانشگاه به روی دانش‌آموختگان باز است تا با مشارکت این افراد بتوان مشکلات جامعه را حل کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020663

وب گردی

وب گردی