فراخوان حمایت ازعضویت شتابدهنده ها و مراکز نوآوری در"مرکز شتابدهی و نوآوری"

مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوان حمایت از عضویت شتابدهنده ها و مراکز نوآوری در این مرکز را منتشر کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مرکز شتابدهی نوآوری در سال ۱۳۹۳ برای حمایت از کارآفرینی مبتنی بر فناوری و نوآوری با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت خود را توسط پارک فناوری پردیس آغاز کرد تا با حمایت از ایجاد شتابدهنده های نوآوری و فضاهای کاری اشتراکی و همچنین برگزاری رویدادهای کارآفرینی بستری مناسب برای فعالیت ها در این حوزه ایجاد کند.

البته این مرکز تلاش می کند با فراهم آوردن ابزارها و شرایط لازم برای موفقیت شرکت های نوپا و استارتاپی، آنها را با انواع مهارت های کسب و کار آشنا سازد و فرهنگ کارآفرینی را بین دانشجویان، جوانان و علاقه مندان ترویج کند.

همچنین این مرکز تمام تلاش خود را به عنوان حلقه واسط بخش خصوصی و دولت جهت تسهیل و آماده سازی فضای کسب و کار انجام می دهد.

در این راستا و با توجه به اینکه مرکز شتابدهی نوآوری به عنوان تنها نهاد رسمی متولی و حامی شتابدهنده های نوآوری و رویدادهای کارآفرینی در کشور است از تمامی شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری دعوت می کند تا با عضویت در مرکز و پیوستن به جمع سایر شتابدهنده ها و مراکز نوآوری فعال در کشور، از مزایا و حمایت های فراهم شده توسط دولت استفاده کنند. از این مزایا می توان به اخذ مجوز دانش‌بنیانی، خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی و سایر حمایتهای موردی دولتی اشاره کرد. با این اقدام شتابدهنده ها حضورشان در جمع اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور رسمیت بخشیده می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم های پذیرش می توانید به وبگاه مرکز به نشانی www.technovation.ir بخش شتابدهنده های نوآوری مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020719

وب گردی

وب گردی