درخواست مجوز ۸ دفتر بسیج دانشجویی تهران برای تجمع در حمایت از شیخ زکزاکی  اعلام شد

۸ دفتر بسیج دانشجویی تهران در نامه‌ای به فرمانداری خواستار صدور مجوز برای برگزاری تجمع در مقابل سفارت نیجریه علیه سیاست‌های خصمانه این کشور درباره شیخ زکزاکی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ۸ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای خواستار صدور مجوز برای برگزاری تجمع در مقابل سفارت نیجریه علیه سیاست‌های خصمانه وی در رابطه با شیخ زکزاکی شدند.

در این نامه که خطاب به فرماندار تهران نوشته شده، آمده است: با گذشت ۴ سال از حمله ارتش نیجریه به حسینیه بقیةالله (عج) در زاریا و به اسارت بردن شیخ ابراهیم زکزاکی، خبرهایی مبنی بر وخامت حال و در خطر بودن جان ایشان به گوش می‌رسد؛ در حالی که این روزها مسلمانان معترض در نیجریه به خاطر طلب آزادی شیخ و حقوق اولیه انسانی ایشان به خاک و خون کشیده می‌شوند.

در ادامه این نامه تصریح شده است: سکوت مجامع بین‌المللی کار را بر برادران و خواهرانمان سخت و سخت‌تر می‌کند. بدینوسیله بسیج دانشجویی درخواست خود مبنی بر صدور مجوز تجمع قانونی «اعتراض به تداوم بازداشت شیخ ابراهیم زکزاکی و محروم کردن ایشان از خدمات درمانی» را خدمت شما اعلام می‌دارد. خواهشمند است در اسرع وقت رسیدگی و دستورات لازم را صادر فرمایید.

دانشجویان دانشگاه‌های تهران یکشنبه ۲۳ تیر را به عنوان زمان پیشنهادی خود به فرمانداری تهران اعلام کرده‌اند.

گفتنی است این نامه به امضای دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، شریف، امیرکبیر، امام صادق(ع)، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، علم و صنعت و خواجه نصیر رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020734

وب گردی

وب گردی