برگزاری اردوهای «طلایه‌داران فردا» در سراسر کشور

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از آغاز برگزاری اردوی «طلایه‌داران فردا» خبر داد و گفت: در ایام تابستان 30 هزار دانش‌آموز در این اردوها حضور دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان درباره برنامه‌های این اتحادیه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: امسال تقریباً 30 هزار دانش‌آموز را در طرحی به نام «طلایه‌داران فردا» در اردو آموزش خواهیم داد که این طرح از تاریخ 20 تیر آغاز شد.

وی افزود: اقدام دیگری که انجام شده، اردوی کاردوی «رسانش» است و در اولین جشنواره رسانه‌ای که امسال برگزار می‌شود تعداد 3300 گروه رسانه‌ای مدرسه از تاریخ 22 تا 25 مرداد در دانشگاه صدا و سیما حضور دارند.

اردوی صعود به قله سبلان

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: پیش‌بینی انجام دادیم که اردوی ملی صعود به قله سبلان را برگزار کنیم که 2 گروه 500 نفره از کل کشور 5 روز حضور دارند و یک اردوی تربیتی- تشکیلاتی برپا می‌شود.

وی افزود: اصل موضوع این است که ما باید به سمتی برویم که خانواده‌ها ،بچه‌های خود را درگیر فضاهای جمعی و گروهی کنند نه اینکه بچه‌های خانواده‌ها بروند آموزش‌های فردی را فرا بگیرند و در هیچ یک از آموزش‌های جمعی و اجتماعی شرکت نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020752

وب گردی

وب گردی